![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Body, Beauty & Health Verschillende onderwerpen en tips op het gebied van uiterlijke verzorging, mode trends en gezondheid. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 29 mei 2011
Rep kracht: 0 ![]() |
Hallo, Ik wil mijn conditie verbeteren en er mag wel wat vet van mn buik en wil graag een wat gespierdere buik. Ik heb heel lang niet gesport en wil dit graag zelf thuis opbouwen. Mijn conditie is nu dus ook echt 0. Nu vraag ik mij af of dit een goed en zinvol trainingsschema is. Hierbij let ik natuurlijk ook op mijn voeding. maandag: 10 minuten touwtje springen buikspieren dinsdag: 10 minuten touwtje springen woensdag: 10 minuten touwtje springen buikspieren donderdag: 10 minuten touwtje springen vrijdag: 10 minuten touwtje springen buikspieren zaterdag: rust zondag: rust Hierbij moet ik wel vertellen dat 10 minuten springen aan één stuk door nog niet lukt dus doe dit nu met pauzes en bouw dit zelf op. Is het beter om buikspieren te doen na of vóór het springen? En wat is hierbij een zinvol aantal sets om deze buikspieren op te bouwen? alvast erg bedankt! |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| touwtjespringen buikspier |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |