![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Body, Beauty & Health Verschillende onderwerpen en tips op het gebied van uiterlijke verzorging, mode trends en gezondheid. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 oktober 2008 Locatie: The Netherlands
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Handen en voeten?? Het is vreemd. Aan de ene kant willen vrouwen steeds meer op mannen lijken, maar aan de andere kant toch weer niet. Typisch vrouwen he. Hinken op 2 gedachten, en het is nooit goed ![]() Dit gaat wel veel sneller en goedkoper met een vlammenwerper. Je bindt je haren goed in, sta in je nakie, en dan geeft iemand (het liefst iemand die geen vijand van je is) een short burst met die vlammenwerper op je lichaam. Binnen 1/10e van een seconde ben je over je hele lichaam zo glad als een baby. En het doet geen pijn hoor. Het is net als je hand heel snel door een kaarsvlammetje gooien, dat voel je ook niet. Doe dit alleen niet binnen. Ik geef even een voorbeeld zodat je (de moderne carrierevrouw wiens tijd kostbaar is en die dit leest en denkt 'hé, dit lijkt me wel wat!') een idee krijgt: (dit is een medium-zware versie voor de behoorlijk aapachtig-behaarde vrouw hoor, er bestaan ook lichte versies voor in de handtas) | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 13 augustus 2009
Rep kracht: 0 ![]() |
Het harsen doe ik met warme wax die ik aan breng met rollers, daarna gebruik ik strips waarmee ik de haren en hars van je huid afhaal. Als je regelmatig ingroei van haartjes hebt, is het altijd handig om van te voren scrubben op het gedeelte die je wilt laten harsen. De perfecte maat van haartjes zijn 0,5 tot 1 cm lang. Je kan telefonisch een afspraak met mij maken. Ik doe het vanuit mijn eigen huis. Waardoor ik de kosten zo laag mogelijk kan houden! Prijslijst harsen Ontharen van bovenlip en kin d.m.v touw/hars €5,00 Ontharen hele gezicht d.m.v. touw/hars € 8,- Harsen onderbenen €10,- Harsen bovenbenen € 10,- Harsen Benen compleet € 15,- Harsen onder armen € 7,50 Harsen hele armen € 10,- Harsen onderrug of buik € 7,50 Harsen bikinilijn € 7,50 Harsen oksels € 7,50 Brazilian wax €12,50 Harsen handen of voeten € 2,50 Je kunt ook kiezen uit 1 van de volgende pakketten: Harsen benen compleet voor € 15,- Harsen benen compleet+bikinilijn voor 20,-[/quote] Laatst gewijzigd door angel75 : 20 augustus 2009 om 08:57 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 23 maart 2010
Hallo, Ik heb een tijdje terug aan angel gevraagd wat haar telefoonnummer is en waar ze werkt. Helaas heb ik hier geen reactie op gekregen (misschien is ze wel te druk?) Kan iemand anders mij helpen om aan haar nummer te komen? |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 15 juli 2010
Ik wil graag een afspraak met u maken kunt u even uw telefoonnummer sturen dank u wel gloria Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 15 oktober 2010
Hallo, Ik zou graag een afspraak voor vandaag met u willen maken of voor morgen. Mijn hele benen moeten geharsd worden. Zou ik uw nummer mogen? Groetjes, Valerie van Straaten. |
| | |