![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Body, Beauty & Health Verschillende onderwerpen en tips op het gebied van uiterlijke verzorging, mode trends en gezondheid. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Newbie Lid sinds: 10 januari 2009 Locatie: Amsterdan
Rep kracht: 0 ![]() |
wil je snel buikspieren krijgen zie hoe het ook kan.. Strakke sixpack krijgen | Sport | Overig xxjes Pri.. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Banned Sangam Lover Lid sinds: 21 december 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Dat van touwtje springen klopt inderdaad!!Dacht er toevallig gister nog aan om er eentje te gaan kopen!! Maar de verdere oefeningen die staan niet beschreven!!Dus daar kunnen we niets mee......
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juni 2004 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 26
Wij toen buikspieroefeningen met trainen daar zeg je u tegen...... Als mensen interesse hebben.....pb maar..... ![]() of check deze site± Fitness, krachttraining, body building, vetverbranding - Adversus.nl
__________________ Yeah..... Laatst gewijzigd door BiatchZz : 12 januari 2009 om 01:16 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 19 januari 2010
ik ben namelijk jongen van 14 jaar , 1m68 en ik ben beetje aan het dieeten (nu 58KG) en wil tot 50 kg gaan ,, nu zou ik graag enkele tips krijgen wat betreft het trainen van buikspieren ,, dat touwtejespringen zou ik dus zo'n 2-3 keer per week doen maar dan kwua sit-ups , pompen etc,, hoe moet ik dat aan pakken ,,hoeveel reeksen ,, hoeveel keer per reeks etc. in ieder geval bedankt , mvg. Jelle | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Newbie Lid sinds: 19 januari 2010
ik ben namelijk jongen van 14 jaar , 1m68 en ik ben beetje aan het dieeten (nu 58KG) en wil tot 50 kg gaan ,, nu zou ik graag enkele tips krijgen wat betreft het trainen van buikspieren ,, dat touwtejespringen zou ik dus zo'n 2-3 keer per week doen maar dan kwua sit-ups , pompen etc,, hoe moet ik dat aan pakken ,,hoeveel reeksen ,, hoeveel keer per reeks etc. in ieder geval bedankt , mvg. Jelle | |
| | |
![]() |
| Bookmarks |
| Tags |
| buikspieren, doe, krijgen, snel |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |