![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Archief Archief |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #21 (permalink) | |
| Sangam Silver Member | QUOTE (BabyBoi @ Aug 14 2006, 22:11) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ja jij straft me, vind je het gek nu weet heel sangam dat je me elke keer straft
__________________ . Wees bevriend met kleine dingen. Met de kleine bloem, die bloeit. Met de vogeltjes, die zingen. Met een vlindertje dat stoeit. Met de kleine regendruppels. Met de warme zonneschijn. Wees bevriend met de kleine dingen, en je zult gelukkig zijn. -------------------- \'Be the change you want to see in the world.\'—Mahatma Gandhi." -------------------- "Wil je serieus genomen worden, of wil je serieus GENOMEN worden?" | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 3 juni 2003
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Modomeid @ Aug 14 2006, 22:13) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Dus ik dacht....ik help je een handje | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Sangam Silver Member | QUOTE (BabyBoi @ Aug 14 2006, 22:16) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ja dat wil ik heel graag. zo lief van je
__________________ . Wees bevriend met kleine dingen. Met de kleine bloem, die bloeit. Met de vogeltjes, die zingen. Met een vlindertje dat stoeit. Met de kleine regendruppels. Met de warme zonneschijn. Wees bevriend met de kleine dingen, en je zult gelukkig zijn. -------------------- \'Be the change you want to see in the world.\'—Mahatma Gandhi." -------------------- "Wil je serieus genomen worden, of wil je serieus GENOMEN worden?" | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Modomeid @ Aug 14 2006, 22:1 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
Jij wel Hoezo eigenlijk? We vertellen toch soort van onze date | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Sangam Silver Member | QUOTE (BabyBoi @ Aug 14 2006, 22:22) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ja maar nu ben ik al moe, niemand leest het
| | |
| | #26 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Modomeid @ Aug 14 2006, 22:25) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Sangam Diamond Member Lid sinds: 4 augustus 2003
Rep kracht: 0 ![]() |
Zijn er wel een paar jah
__________________ Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down. |
| | |