![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Archief Archief |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juni 2004 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() |
Tommy Lynch uit Engeland heeft misschien wel het meest relaxte baantje ter wereld. Hij mag de wereld rondvliegen om glijbanen van zwembaden te testen. "Niemand gelooft me als ik ze vertel wat ik doe." Iedereen met een saaie kantoorbaan is vermoedelijk jaloers op de 29-jarige Brit die voor één van de grootste reisbureaus van het land werkt. Dit jaar heeft hij al waterglijbanen getest in Lanzarote, Mallorca, Egypte, Turkije, de Costa Del Sol, Cyprus, Algarve, Dominicaanse Republiek en Mexico. "Soms is het wel koud, maar op de een of andere manier gaat het nooit vervelen om door zo'n buis naar beneden te schieten." Komend jaar mag Lynch in ieder geval een kijkje nemen in vakantieoorden op Jamaica, Ibiza en in Lanzarote, Egypte Turkije en Florida. "Er zit ook een serieuze kant aan mijn werk", vertelt Lynch in de Daily Mail, "Ik moet echt goed kijken of de glijbanen wel in orde zijn." Bron: WaarMaarRaar.nl - De beste baan ter wereld
__________________ Yeah..... |
| | |