![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Archief Archief |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Hyves Crew Advanced Member Lid sinds: 11 augustus 2002 Locatie: Almere
Rep kracht: 10 ![]() | ROTTERDAM (ANP) - Het einde van de bijna dertig jaar oude strippenkaart is in zicht. Vanaf 29 januari verdwijnen de blauwe en roze vervoersbewijzen definitief uit de Rotterdamse metro ten faveure van de ov-chipkaart. Donderdag, de eerste dag in het nieuwe jaar, kunnen reizigers de strippenkaart niet meer uit automaten op de Rotterdamse metrostations halen.Lees verder
__________________ Hum Tumhare Hain Sanam |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Sangam Lover Lid sinds: 12 augustus 2004 Leeftijd: 27
Rep kracht: 8 ![]() |
Ja dat is echt irritant, want ik weiger dat rot ding gewoon te gebruiken. Elke keer moet ik eerst de metro nemen en dan de bus, en de bus komt om de 15min, maar je kan maar binnen 20min na het uitchecken overstappen. Anders betaal je dubbele instapkosten van 0,70ct. Maar die bus die ik moet nemen komt altijd te laat waardoor ik extra betaal. Met de strippenkaart heb je tenminste nog een uur om over te stappen
|
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 22 juni 2004 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() |
En nog steeds gaan ze door met die klote chipkaart. Ik wacht al 1,5 jaar op mijn Studentenchipkaart, en nog steeds niks vernomen. Ondertussen heb ik al een nieuwe aanvraag op de bus gedaan, maar nog steeds niks....
__________________ Yeah..... |
| | |