![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Archief Archief |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Rep kracht: 0 ![]() | Aanleiding voor het onderwerp is de net ontvangen klappen van Morgana. Hoe ver mag je gaan om een kind wat vervelend is om tot orde te roepen? Op dezelfde wijze waarbij de ouders het vroeger deden? Bezem/ lepel/ slipper/ stok/etc (De mannelijke members zullen dit vast wel kennen) :mrgreen: |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Samiera @ Nov 6 2008, 10:1 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
Om in televisie termen te spreken (baby wisperer): als je niet de Alpha leider bent van de troop (je gezin), dan weet je kind niet wie er voor hem/haar moet zorgen en gaat dan opstandig leven. En ja, ik zal die corrigerende tik geven zoals mijn ouders die aan ons gegevens hebben.. wij zijn er allemaal goed van afgekomen toch :clown2: | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() |
Niet alleen de mannelijke members... h34r:...En eerlijk gezegd, ik begin steeds meer te denken dat het wel werkt. Onze generatie heeft ze met veel liefde mogen ontvangen en velen van ons zijn er niet slecht van geworden. Als ik dan weer naar de huidige generatie kijk, denk ik dat ze best een paar schoppen en meppen kunnen gebruiken. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (morgana @ Nov 6 2008, 10:21) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
Rep kracht: 0 ![]() |
Tegenwoordig bellen kinderen al de kinderbescherming, als je ze ook maar even boos aankijkt. Dreigen daar lijken ze wel een opleiding voor te hebben gevolgd Gister op het werk. Vrouw komt langs met haar dochter van 5. Meisje begint te huilen uit het niets. Zit maar de hele tijd op een stoel te huilen. Vervolgens vraag mama, we hadden toch een afspraak. Meisje, zeg ja. Mama vraagt wat het was. Meisje geeft als antwoord, dat ik rustig moet zijn. Mama zegt, nou dan waarom ben je nu niet rustig. Meisje geeft als antwoord omdat ik er geen zin in heb. :irritated: Ze was pas 5!!! |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Samiera @ Nov 6 2008, 10:25) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Wat is er met die moeder? :schietmezelf: | |
| | |
| | #7 (permalink) |
Rep kracht: 17 ![]() |
Ik heb laatst wel wat geweldig gezien in de supermarkt. Er was een vrouw daar met 2 kleine kinderen (ene was 2/3 jaar, andere was 6/7 jaar). Die oudste zat te huilen en te huilen. Maar er was blijkbaar niets om te huilen, zo te horen had hij gewoon zijn zin niet gekregen. Op een gegeven moment was die moeder het zat. Ze gaf hem ineens een mep en zei heel droog: 'zo, nu héb je iets om te huilen'. En dan op z'n Surinaams gezegd. :respect:... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (R3sh @ Nov 6 2008, 10:2 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
Dat je afspreek met een kind van we gaan hierna toe, mama moet wat regelen en daarvoor moet jij even rustig zijn, zodat mama het zelf kan afhandelen en wij vervolgens sneller wat leuks samen kunnen gaan doen? | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
Rep kracht: 17 ![]() | QUOTE (Samiera @ Nov 6 2008, 10:25) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
...en monsterlijk dat ze is! | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (morgana @ Nov 6 2008, 10:29) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |