![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Archief Archief |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #41 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik heb vroeger genoeg tikken gehad!!! :girl_haha: Zo leerde ik wel wat wel en niet mocht en wanneer ik tever was gegaan. Mijn kinderen krijgen later ook gewoon tikken als ze niet luisteren op de normale manier en pak ik ze hun speelgoed af. Bijv je mag geen tv kijken, xbox etc. Moet je zien hoe ze de volgende keer luisteren
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 12 augustus 2004 Leeftijd: 27
Rep kracht: 8 ![]() | QUOTE (SexyHexy @ Nov 6 2008, 13:21) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Oh ja ik kreeg ook gewoon klappen of een draai om me oren op straat, zwaaaaar voorschut. En nu als ik boos word op mn zoontje vind ze dat zielig :irritated: | |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: heaven Leeftijd: 28
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (JaNeT @ Nov 6 2008, 14:45) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Dan hebben ze de rol van oma en opa en van hun mogen kinderen alles ^_^
__________________ Liefde Liefde is een mooi woord, liefde is een lekker gevoel. Liefde is houden van, als je weet wat ik bedoel. Liefde heeft voor mij een belangrijke betekenis. Voor iedereen is liefde een leuke belevenis, Liefde voor mij, dat ben jij !!! | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Sangam Silver Die Hard Lid sinds: 29 augustus 2002 Leeftijd: 29
Rep kracht: 17 ![]() | QUOTE (JaNeT @ Nov 6 2008, 14:45) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ouders zijn altijd de boze mensen en nani/nana/adji/adja zijn geweldig want daar wordt je verwend... | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 30 september 2003 Locatie: Den Haag!!!
Rep kracht: 0 ![]() |
mijn moeder zei ook altijd van die onmogelijke dingen: hum maareb toke toor daat peth meh chaldjaay, hum maareb toke toor moe paache ghoemdjaay
__________________ ![]() Poes!!!! |
| | |
| | #46 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (SexyHexy @ Nov 6 2008, 14:57) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
die van mij zei alleen: wacht maar tot papa thuis komt...... (ja op zijn ned) En ik schijten tot me pa kwam en dan als hij in de deuropening stond alles opbiechten... en mijn pa met een gezicht van :kweetniet: what happend here... | |
| | |