![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Archief Archief |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #41 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 maart 2005
Rep kracht: 11 ![]() | QUOTE (Samiera @ Nov 6 2008, 10:01) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Nederlanders zijn gewoon straight to the point...en gaan niet achter je rug om lullen. Oke...misschien is dat roddelen echt iets voor vrouwen... :') | |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 oktober 2005
Rep kracht: 11 ![]() | QUOTE (Aviii @ Nov 6 2008, 18:02) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
ik heb een hindoestaans mannelijk collega en hij kan roddelen als ik weet niet wat baya! echt een boitie djoeka kondre type is hij ... heel vaak zijn wij aan het bekvechten ... nieuwsgierig is hij ook vreselijk ... | |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 maart 2005
Rep kracht: 11 ![]() | QUOTE (Anchu @ Nov 6 2008, 18:09) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
Meisjes wel, dus daarom denk k dat dat roddelen en jaloezie vooral onder vrouwen voorkomt :kweetniet: | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 7 oktober 2005
Rep kracht: 11 ![]() | QUOTE (Aviii @ Nov 6 2008, 18:13) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
| |
| | |
| | #46 (permalink) | |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 1 april 2005 Leeftijd: 27
Rep kracht: 0 ![]() | QUOTE (Papa Jee @ Nov 6 2008, 22:25) <{POST_SNAPBACK}> Citaat:
tussi wi na ![]() Ik ben meestal on-the-road, op kantoor zitten maar 3 mensen, van jaloezie is er geen sprake.
__________________ How's that! | |
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Advanced Member | QUOTE (Shivangini @ Nov 6 2008, 10:5 <{POST_SNAPBACK}>Citaat:
Dat probleem heb ik nou ook. Ik mag opeens geen rokken meer dragen die boven mij knieen komen. Ik liep al een jaar rond rokjes maar maar dan wel met een dikke panty of legging er onder. Wordt er opeens gezegd dat het niet meer mag omdat ' men ' heeft geklaagd er over. Dus nu draag ik wel rokken maar van dei koker rokken. Zie altijd netjes en goed uit!
__________________ Sommige vrienden zijn als een schaduw, je ziet ze alleen als de zon schijnt Anderen zijn als de zon zelf, ze komen op als het donker is... | |
| | |