![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Archief Archief |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() |
Ik zit vast met me huiswerk; Ik werk als recruiter voor een bureau en ik zoek een gepaste intercedent. - Ik heb 6 personen die intercedent willen worden, ieder van hun heeft apart een test ingevult waarbij 30 eigenschappen gescoord werden op een schaal van 1 tot 9. Voorbeelden van de eigenschappen zijn, angst, ergernis, energie, hartelijkheid, sociabiliteit, doelmatigheid, fantasie, gevoelens & vertrouwen. - Ze hebben een interview/intake gedaan. - Het 3e onderdeel, waar ik dus vastloop is een rollenspel. Ik ben nu aangekomen om een rollenspel te verzinnen waarbij ondernemingschap en klantgerichtheid getest kan worden. Iemand met enige creativiteit die wat tips voor me heeft die ik kan gebruiken en eventueel kan uitwerken? Dankjewel. rima:
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sangam Silver Member Lid sinds: 21 maart 2008
misschien wel ja
__________________ Prem Ke Bas Arjun Rath Hakyon Bhool Gaye Thakurayi ![]() Jaanam, Tune Dil Ko Toda Baar Baar |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 17 ![]() |
nee ik kan je nu niet helpen. maar ik kan je wel adviseren een andere forum te gebruiken. how 'bout Fok Forum, subforum School & Studie? goodluck.
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 8 juli 2003
Senario: Een klant belt op en wilt graag binnen 2 dagen 20 telemarketeers hebben voor op gesprek. Uit je eigen klantenbestand heb je geen potentiele kandidaten kunnen halen. Hoe kom je aan 20 telemarketeers met een krab budget van 50 euro en 1 dag? |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Sangam Silver Member Lid sinds: 19 december 2006 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
| |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 17 november 2002 Leeftijd: 28
kunnen zij weer lekkere KRABHOE maken.....:kwijl:
__________________ ![]() I MaY NoT Be YouR FiRsT, BuT To Be YouR LasT WouLd Be PeRfecT | |
| | |