![]() |
| |||||||
| Registreer | Gallery | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Arcade | Markeer forums als gelezen |
| Archief Archief |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools | Weergave |
| | #11 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member | Citaat:
__________________ ik heb besluiten dat ik jou en mijn laptop ga aangeven bij opsporing vemist | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 mei 2006 Locatie: Lutjebroek
Rep kracht: 17 ![]() |
ik vind men ook arrogant als ze express doen alsof ze aandacht niet willen aannemen en/of accepteren, terwijl ze het heus wel leuk vinden dat ze tenminste nog aandacht krijgen. kijk, als je genoeg aandacht krijgt en je wilt iemand anders aandacht niet meer (omdat je toch genoeg en betere heb), zeg het dan gewoon op een normale manier. een arrogante houding aangeven brengt niets op. vooral als ze eerst wel lekker lief doen in het begin en dan op een gegeven moment denken van, he dit is genoeg ik wil nieuwe. ja dagg. klop dan niet meer op mijn deur als blijkt dat je nieuwe aandachtpersonen toch meevallen en ik de leukste was. ahsahsiahh want dan ga ik arrogant doen... ofzo.
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
Rep kracht: 17 ![]() |
ga zelf slapen!! kloef.
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Niet Actief Sangam Silver Member Lid sinds: 28 mei 2008
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Kheb door dat mensen die arrogant overkomen in werkelijkheid erg onzeker zijn en dat middels arrogantie doen overkomen dat ze dat niet zijn. Arrogante mensen benader ik daarom ook met die instelling.. zo van: "je hoeft niet arrogant te zijn,.. iedereen is wel eens onzeker... " en dan probeer ik die persoon op zijn gemak te laten voelen zodat die zichzelf kan zijn. En wat blijkt: arrogante air verdwijnt en werkelijke persoon komt tevoorschijn.. | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 23 juni 2003 Leeftijd: 25
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
| |
| | |
| | #16 (permalink) | |
Rep kracht: 17 ![]() | Citaat:
zo had ik ook een hindustaanse kerel als collega bij mijn vorige bijbaantje en de eerste dag dat ik met 'm werkte was hij best wel arrogant en terughoudend omdat hij ook daar de assitent manager was en terug van vakantie was en mij nog niet kende. ik reageerde gewoon normaal erop hoe ik normaal moet reageren, vond het toen wel een achterlijke gozer. maar na een tijdje kwam 'ie echt los en was hij erg aardig tegen me! heel erg gentle. arrogant was 'ie zeker niet meer. heb 'm wel gezegd dat ik 'm in het begin erg arrogant vond! ashsuhsuiahusha
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
Rep kracht: 17 ![]() | Citaat:
of van die perverts, daar zul je dan verplicht zijn om 'm tot Meester aan te spreken. vind je dat ook zo :warm: zo ja, dan kun je me bellen. of wacht eens, jij belde mij gisteren he, je RINGDE me!
__________________ ![]() Chandrika Santokhi, our new man in charge. "We willen geen Vene, Bouta, Bosje, Soemo, Brunsie, we willen Chandrika!" Vrienden gezocht!: http://aslam-bhai.hyves.nl | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Sangam Diamond Member | Citaat:
Ja ik wilde wel praten.. maar ik was op VAKANTIE IN GELDERLAND.. en ik werd geroepe dus toen heb k maar uitgedrukt :rollol:
__________________ ik heb besluiten dat ik jou en mijn laptop ga aangeven bij opsporing vemist | |
| | |