Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Sangam & Loveguru Online Support > Archief

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Archief Archief

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 23 juli 2007, 10:05   #81 (permalink)
Sangam Lover

Leeftijd: 24
Rep kracht: 0
Punjabi_MC is off the scale
Standaard

Citaat:
WTF is met jullie, Punjabi MP, Z Singh en Classylady aan de hand??

Voor deze ene keer ben ik het hartstikke eens met de uitleg van MussiQad, waarom zij een onderwerp over het bruiloft van Reshma Roopram op sangam (nog wel in chat en shout) gezet heeft.

Jullie doen net of er ergens een draadje binnen geknapt is waardoor jullie een elektroshock krijgen bij het zien van een Surinaamse Hindoestaanse model die gewoon heel erg bekend is in Nl en zelfs in India!

De wereld zit vol met mooie meisjes die gewoon niet ondekt zijn. Het zij zo.

Dat jullie dr haten omdat ze een nigger vriend heeft is 1, maar overal in alle topics haar te irriteren gaat mij een beetje te ver. :')

Trieste reactie's moet ik zeggen!
[/b]

Haha gadha laat ik het zo zeggen
A. ik wist niet dat ze een nigger vriend had.
B. dit is een chat en shout sectie dus geef mij een reden waarom je haar leven als model niet erbij kan halen aangezien het over haar gaat. Kan je hier niet tegen dan schenk je er geen aandacht en praat je verder over de bruiloft.
C. de wereld zit niet alleen vol mooie meisjes maar ook met mooiere meisjes! En ik ken er zat in Nederland. Marrokaanse afkomst, indiase, pakistaanse en ook sommige surinaamse meisjes.
D. Kom me niet irriteren met PB's van plaatjes ezels met een grote lul. Doe je dit weer dan ga ik er een mod bij halen.
Punjabi_MC is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:12   #82 (permalink)
Sangam Gold Member

Ghadha is off the scale
Standaard

Citaat:
Haha gadha laat ik het zo zeggen
A. ik wist niet dat ze een nigger vriend had.
B. dit is een chat en shout sectie dus geef mij een reden waarom je haar leven als model niet erbij kan halen aangezien het over haar gaat. Kan je hier niet tegen dan schenk je er geen aandacht en praat je verder over de bruiloft.
C. de wereld zit niet alleen vol mooie meisjes maar ook met mooiere meisjes! En ik ken er zat in Nederland. Marrokaanse afkomst, indiase, pakistaanse en ook sommige surinaamse meisjes.
D. Kom me niet irriteren met PB's van plaatjes ezels met een grote lul. Doe je dit weer dan ga ik er een mod bij halen.
[/b]
B: Het gaat niet over Reshma Roopram, dommerik! Lees je posting op blad 5. :')

C: Je straalt duidelijk jaloezie ten opzichte van Surinaamse Hindoestanen! Je moeder zal wel lelijk zijn.

D: Irriteren? Je vond het nog leuk ook dat karan23 ze ontving! :') Trieste half bloedje die niet weet waar hij hoort.
Haal de mod. maar erbij en dan ga ik janken. :')
Bhangra pale.
Oud 23 juli 2007, 10:19   #83 (permalink)
Sangam Lover

Standaard

Citaat:

C: Je straalt duidelijk jaloezie ten opzichte van Surinaamse Hindoestanen! Je moeder zal wel lelijk zijn.

D: Irriteren? Je vond het nog leuk ook dat karan23 ze ontving! :') Trieste half bloedje die niet weet waar hij hoort.
Bhangra pale.
[/b]

JE moeder is zo een lelijke h**r dat als iemand dr ziet dat ze spontaan in dr mond willen spugen. Je kaulow zwarte moeder die alle negers van suriname al gehad heef. Begin niet ovrt mijn moeder. JIJ hebt lef om zo over mij moeder te praten kom het recht in mn gezicht zeggen en dan ga je zien met je lelijke smoel kop. Ffe serieus ik heb nu eccht zin om je kop te verbouwen vertel waar je woont nu klootzak als je zoveel lef hebt
Punjabi_MC is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:22   #84 (permalink)
Sangam Gold Member

Leeftijd: 26
B_a_B_y_Q_u_R_L is off the scale
Standaard

Citaat:
JE moeder is zo een lelijke h**r dat als iemand dr ziet dat ze spontaan in dr mond willen spugen. Je kaulow zwarte moeder die alle negers van suriname al gehad heef. Begin niet ovrt mijn moeder. JIJ hebt lef om zo over mij moeder te praten kom het recht in mn gezicht zeggen en dan ga je zien met je lelijke smoel kop. Ffe serieus ik heb nu eccht zin om je kop te verbouwen vertel waar je woont nu klootzak als je zoveel lef hebt
[/b]
een eerdere Quote Van Punjabi wat hij tegen mij zei..

Citaat:
haha en of die zit ! :thumbsmile: Je mag hier blijkbaar wel domme punjabi zeggen maar als je het over wannabee negers hebt dan voelen ze zich gelijk beledigd, eigenlijk moeten ze zich trots voelen want dat is toch hun roots :aaaa:. Echt 10/10 keer beginnen ze over mijn afkomst te praten ook al heb ik het over wat anders, kijkzo gefrustreerd zijn ze!
[/b]

Wie is nu gefrustreerd? met je bericht naar gadha toe?

enne nogmaals wat hebben creolen hier nu weer mee te maken..je vind het niet leuk als mensen over jou afkomst praten...en kijk jezelf eens uit je dak gaan
B_a_B_y_Q_u_R_L is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:25   #85 (permalink)
Sangam Lover

Standaard

Citaat:
een eerdere Quote Van Punjabi wat hij tegen mij zei..
Wie is nu gefrustreerd? met je bericht naar gadha toe?

enne nogmaals wat hebben creolen hier nu weer mee te maken..je vind het niet leuk als mensen over jou afkomst praten...en kijk jezelf eens uit je dak gaan
[/b]

HIJ BEGINT OVER MIJN MOEDER !!! op een forum dat is pas zielig. Dat moet die dus echt niet doen want dan maakt die me echt kwaad. Ik kan tegen alles maar dit gaat te ver.
Punjabi_MC is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:26   #86 (permalink)
Sangam Golden Die Hard

dil-ki-awaaz's schermafbeelding

Leeftijd: 30
dil-ki-awaaz is off the scale
Standaard

Citaat:

Bhangra pale.[/b]
:rollach:
Oud 23 juli 2007, 10:28   #87 (permalink)
Sangam Golden Die Hard

Standaard

Citaat:
HIJ BEGINT OVER MIJN MOEDER !!! op een forum dat is pas zielig. Dat moet die dus echt niet doen want dan maakt die me echt kwaad. Ik kan tegen alles maar dit gaat te ver.
[/b]
jij spoort niet! :gek:
enige wat Gadha zei is dat je moeder lelijk is. zijn mening,
maar om nou aangebrand te gaan reageren met moeder en h**r etc etc...dan ben je echt :gek:
Oud 23 juli 2007, 10:29   #88 (permalink)
Sangam Gold Member

Leeftijd: 25
..:: Ralph Lauren ::.. is off the scale
Standaard

..:: Ralph Lauren ::.. is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:31   #89 (permalink)
Sangam Golden Die Hard

Standaard

Citaat:

[/b]
waar heb jij last van? -_-
Oud 23 juli 2007, 10:33   #90 (permalink)
Sangam Lover

Standaard

Citaat:
jij spoort niet! :gek:
enige wat Gadha zei is dat je moeder lelijk is. zijn mening,
maar om nou aangebrand te gaan reageren met moeder en h**r etc etc...dan ben je echt :gek:
[/b]

Jij spoort nietje hoort niet zo over andermans moeder te praten dat jij leuk vind als iemand zo over jou moeder praat is jou probleem. Zijn mening kan die in zn kontgat van zijn moeder stoppen nu. Je gaat niet zomaar over iemands moeder praten en vooral niet op internet. Zoiets doe je gewoon niet !! Dit is pas echt laf
Punjabi_MC is offline  
Discussie gesloten

Bookmarks

Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten