![]() |
| | #81 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 28 maart 2006 Leeftijd: 24
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Haha gadha laat ik het zo zeggen A. ik wist niet dat ze een nigger vriend had. B. dit is een chat en shout sectie dus geef mij een reden waarom je haar leven als model niet erbij kan halen aangezien het over haar gaat. Kan je hier niet tegen dan schenk je er geen aandacht en praat je verder over de bruiloft. C. de wereld zit niet alleen vol mooie meisjes maar ook met mooiere meisjes! En ik ken er zat in Nederland. Marrokaanse afkomst, indiase, pakistaanse en ook sommige surinaamse meisjes. D. Kom me niet irriteren met PB's van plaatjes ezels met een grote lul. Doe je dit weer dan ga ik er een mod bij halen. | |
| |
| | #82 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
C: Je straalt duidelijk jaloezie ten opzichte van Surinaamse Hindoestanen! Je moeder zal wel lelijk zijn. D: Irriteren? Je vond het nog leuk ook dat karan23 ze ontving! :') Trieste half bloedje die niet weet waar hij hoort. Haal de mod. maar erbij en dan ga ik janken. :') Bhangra pale.
__________________ | |
| |
| | #83 (permalink) | |
JE moeder is zo een lelijke h**r dat als iemand dr ziet dat ze spontaan in dr mond willen spugen. Je kaulow zwarte moeder die alle negers van suriname al gehad heef. Begin niet ovrt mijn moeder. JIJ hebt lef om zo over mij moeder te praten kom het recht in mn gezicht zeggen en dan ga je zien met je lelijke smoel kop. Ffe serieus ik heb nu eccht zin om je kop te verbouwen vertel waar je woont nu klootzak als je zoveel lef hebt | |
| |
| | #84 (permalink) | ||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
Citaat:
Wie is nu gefrustreerd ? met je bericht naar gadha toe?enne nogmaals wat hebben creolen hier nu weer mee te maken..je vind het niet leuk als mensen over jou afkomst praten...en kijk jezelf eens uit je dak gaan | ||
| |
| | #85 (permalink) | |
HIJ BEGINT OVER MIJN MOEDER !!! op een forum dat is pas zielig. Dat moet die dus echt niet doen want dan maakt die me echt kwaad. Ik kan tegen alles maar dit gaat te ver. | |
| |
| | #86 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
| | #87 (permalink) | |
| Sangam Golden Die Hard Lid sinds: 27 maart 2006 Leeftijd: 30
enige wat Gadha zei is dat je moeder lelijk is. zijn mening, maar om nou aangebrand te gaan reageren met moeder en h**r etc etc...dan ben je echt :gek:
| | #90 (permalink) | |
Jij spoort nietje hoort niet zo over andermans moeder te praten dat jij leuk vind als iemand zo over jou moeder praat is jou probleem. Zijn mening kan die in zn kontgat van zijn moeder stoppen nu. Je gaat niet zomaar over iemands moeder praten en vooral niet op internet. Zoiets doe je gewoon niet !! Dit is pas echt laf | |
| |