Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Sangam & Loveguru Online Support > Archief

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Archief Archief

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 23 juli 2007, 09:57   #71 (permalink)
Sangam Gold Member

Leeftijd: 26
Rep kracht: 0
B_a_B_y_Q_u_R_L is off the scale
Standaard

Citaat:
haha, ja ze zien er allbei echt heel mooi uit.. (f)
mooie bruidsjurk ! is niet zo'n standaard wijde jurk met hoepel
[/b]

Ja mooi koppen..vind dat hij kwa uiterlijk goed bij dr best ( innerlijk ken ik van beiden niet hehe :) )

de jurk vind ik persoonlijk mooievallen..de onder kant is apart..maar boven kant is wel netjes

ik vind een hoepelbruidjurk ook niks.. :no:
B_a_B_y_Q_u_R_L is offline  
Oud 23 juli 2007, 09:59   #72 (permalink)
Sangam Lover

Leeftijd: 24
Punjabi_MC is off the scale
Standaard

ze lijkt net bijna op sneeuwwitje man ( met make-up)
Punjabi_MC is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:40   #73 (permalink)
Advanced Member

Classy_Lady is off the scale
Standaard

@topicstarter:
zeik niet, zeikwijf. jij geeft je mening dat je het mooi vindt, dat ander zijn mening dat hij het niet mooi vindt. meningen verschillen remember?!?!?!

Classy_Lady is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:40   #74 (permalink)
Niet Actief
Sangam Diamond Member

Leeftijd: 30
Music Pro is an unknown quantity at this point
Standaard

Welke band speelde op haar bruiloft... -_-
Music Pro is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:50   #75 (permalink)
Sangam Lover

Leeftijd: 24
Punjabi_MC is off the scale
Standaard

Citaat:
@topicstarter:
zeik niet, zeikwijf. jij geeft je mening dat je het mooi vindt, dat ander zijn mening dat hij het niet mooi vindt. meningen verschillen remember?!?!?!
[/b]
Eindelijk eentje die het begrijpt! :)

En niet om te slijmen ofzo maar jij ziet er echt stukkeeee knapper uit dan die reshma ramroop girl als jij dat bent op die picca icobello:
Punjabi_MC is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:50   #76 (permalink)
Sangam Gold Member

B_a_B_y_Q_u_R_L is off the scale
Standaard

Citaat:
@topicstarter:
[/b]

ik zeiken..lees is een keer voordat je je handen op je toetsenbord legt..want je mag je mening uiten en vertellen..maar ga niet desprate doen om het 10 keer te tikken

Citaat:
Welke band speelde op haar bruiloft... -_-
[/b]

Nee niet hun -_-
B_a_B_y_Q_u_R_L is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:52   #77 (permalink)
Advanced Member

Standaard

Citaat:
ik zeiken..lees is een keer voordat je je handen op je toetsenbord legt..want je mag je mening uiten en vertellen..maar ga niet desprate doen om het 10 keer te tikken
[/b]
jij blijft er desprate op in gaan. als iemand hier 10x wilt neerzetten hoe lelijk ze haar vinden mogen ze dat.
iemand iets opdringen is pas deprate.

Classy_Lady is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:53   #78 (permalink)
Advanced Member

Standaard

Citaat:
Eindelijk eentje die het begrijpt! :)

En niet om te slijmen ofzo maar jij ziet er echt stukkeeee knapper uit dan die reshma ramroop girl als jij dat bent op die picca icobello:
[/b]
dank je wel
ja dat ben ik

Classy_Lady is offline  
Oud 23 juli 2007, 10:53   #79 (permalink)
Sangam Gold Member

Ghadha is off the scale
Standaard

WTF is met jullie, Punjabi MP, Z Singh en Classylady aan de hand??

Voor deze ene keer ben ik het hartstikke eens met de uitleg van MussiQad, waarom zij een onderwerp over het bruiloft van Reshma Roopram op sangam (nog wel in chat en shout) gezet heeft.

Jullie doen net of er ergens een draadje binnen geknapt is waardoor jullie een elektroshock krijgen bij het zien van een Surinaamse Hindoestaanse model die gewoon heel erg bekend is in Nl en zelfs in India!

De wereld zit vol met mooie meisjes die gewoon niet ondekt zijn. Het zij zo.

Dat jullie dr haten omdat ze een nigger vriend heeft is 1, maar overal in alle topics haar te irriteren gaat mij een beetje te ver. :')

Trieste reactie's moet ik zeggen!
Oud 23 juli 2007, 10:56   #80 (permalink)
Advanced Member

Standaard

Citaat:
WTF is met jullie, Punjabi MP, Z Singh en Classylady aan de hand??

Voor deze ene keer ben ik het hartstikke eens met de uitleg van MussiQad, waarom zij een onderwerp over het bruiloft van Reshma Roopram op sangam (nog wel in chat en shout) gezet heeft.

Jullie doen net of er ergens een draadje binnen geknapt is waardoor jullie een elektroshock krijgen bij het zien van een Surinaamse Hindoestaanse model die gewoon heel erg bekend is in Nl en zelfs in India!

De wereld zit vol met mooie meisjes die gewoon niet ondekt zijn. Het zij zo.

Dat jullie dr haten omdat ze een nigger vriend heeft is 1, maar overal in alle topics haar te irriteren gaat mij een beetje te ver. :')

Trieste reactie's moet ik zeggen!
[/b]
ik betrek haar prive leven er niet bij ja. van mij mag ze gaan en staan met wie ze wilt. lig er niet wakker van
maar zij plaats hier zelf een topic met foto's op sangam bij chat en shouts. wat verwacht je dan :')

verder hoe bekend dat bruidje ook mag zijn, wil niet zeggen dat we onze mening niet mogen geven,
als dit een topic was over aishwarya was tijdens haar bruiloft had ik ook mijn mening gegeven.
ik vind en mag ik haar niet mooi. bekend of niet bekend, interesseerd me niet.

Classy_Lady is offline  
Discussie gesloten

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten