![]() |
| | #71 (permalink) | |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
Rep kracht: 0 ![]() | Citaat:
Ja mooi koppen..vind dat hij kwa uiterlijk goed bij dr best ( innerlijk ken ik van beiden niet hehe :) ) de jurk vind ik persoonlijk mooievallen..de onder kant is apart..maar boven kant is wel netjes ik vind een hoepelbruidjurk ook niks.. :no: | |
| |
| | #75 (permalink) | |
| Sangam Lover Lid sinds: 28 maart 2006 Leeftijd: 24
En niet om te slijmen ofzo maar jij ziet er echt stukkeeee knapper uit dan die reshma ramroop girl als jij dat bent op die picca icobello:
| |
| |
| | #76 (permalink) | ||
| Sangam Gold Member Lid sinds: 26 juli 2005 Leeftijd: 26
ik zeiken..lees is een keer voordat je je handen op je toetsenbord legt..want je mag je mening uiten en vertellen..maar ga niet desprate doen om het 10 keer te tikken Citaat:
Nee niet hun -_- | ||
| |
| | #77 (permalink) | |
| Advanced Member Lid sinds: 18 mei 2007 Leeftijd: 26
iemand iets opdringen is pas deprate. | |
| |
| | #78 (permalink) | |
ja dat ben ik | |
| |
| | #79 (permalink) |
| Sangam Gold Member Lid sinds: 14 november 2006
Rep kracht: 0 ![]() |
WTF is met jullie, Punjabi MP, Z Singh en Classylady aan de hand?? Voor deze ene keer ben ik het hartstikke eens met de uitleg van MussiQad, waarom zij een onderwerp over het bruiloft van Reshma Roopram op sangam (nog wel in chat en shout) gezet heeft. Jullie doen net of er ergens een draadje binnen geknapt is waardoor jullie een elektroshock krijgen bij het zien van een Surinaamse Hindoestaanse model die gewoon heel erg bekend is in Nl en zelfs in India! De wereld zit vol met mooie meisjes die gewoon niet ondekt zijn. Het zij zo. Dat jullie dr haten omdat ze een nigger vriend heeft is 1, maar overal in alle topics haar te irriteren gaat mij een beetje te ver. :') Trieste reactie's moet ik zeggen!
__________________ |
| |
| | #80 (permalink) | |
maar zij plaats hier zelf een topic met foto's op sangam bij chat en shouts. wat verwacht je dan :') verder hoe bekend dat bruidje ook mag zijn, wil niet zeggen dat we onze mening niet mogen geven, als dit een topic was over aishwarya was tijdens haar bruiloft had ik ook mijn mening gegeven. ik vind en mag ik haar niet mooi. bekend of niet bekend, interesseerd me niet. | |
| |