Sangam Online  

Ga terug   Sangam Online > Sangam & Loveguru Online Support > Archief

Registreer Gallery FAQ Ledenlijst Kalender Arcade Markeer forums als gelezen

Archief Archief

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 8 november 2006, 20:22   #1 (permalink)
Sangam Silver Member

Mehek's schermafbeelding

Leeftijd: 30
Rep kracht: 0
Mehek is off the scale
Standaard

WIJDENBOSCH EN BOUTERSE

Wijdenbosch en Bouterse moeten naar Nederlandse les om iets beter met elkaar te kunnen communiceren.
Tijdens de les vraagt de leraar: Kennen jullie een moeilijk woord?
Bosje: Eeeeeehhhhhhh... authentiek. Leraar:
Heel goed Bosje en jij Desi, weet jij een moeilijk woord? Desi: Eeeeehhhhhhhhhhhh
Kritisch. Heel goed Desi! Maar vertel eens Desi wat betekent kritisch?Desi: Dat zijn van
die witte dingen, waarmee je op het bord schrijft!

BOUTERSE BIJ DE DROGIST

Bouterse komt een drogisterij binnen en vraagt aan de man aan de kassa of hij een pakje condooms mag hebben.
De verkoper vraagt dus: Hoe oud ben jij, ventje? 15 meneer: zegt Bouterse Bouterse verteld:
Vanavond ga ik naar mijn vriendin en dan eten we even iets met haar ouders en als die weg zijn dan gaan we even flink tekeer.
Okee, zegt de verkoper veel succes.
Die avond zit Bouterse aan tafel met zijn pet op en met zijn gezicht naar beneden kijkend
zonder een woord te zeggen aan tafel. Als de ouders weg zijn zegt zijn vriendin boos: Nou
zeg je had me ook kunnen vertellen dat je zo verlegen was. Ja, zegt Bouterse en jij had me
kunnen vertellen dat je vader drogist is.

BOUTERSE

Wat is het verschil tussen Bouters en een vibrator? BOUTERSE IS EEN ECHTE LUL!

BOUTERSE

Vraag: Bouterse is naar school geweest. Is dat Tegenwoordige Tijd of Verleden Tijd?
Antwoord: VERLOREN TIJD.

BOUTERSE

Bouterse laat zich met een taxi thuisbrengen.
Dat is veertien gulden. zegt de taxichauffeur.
Oh, antwoordt Bouterse, kan je dan een stukje achteruit rijden, ik heb maar twaalf gulden bij me!

TJOKRO

Tjokro (javaanse man) moet regelmatig naar Frans-Guyana. Op een gegeven moment
vertrouwt hij zijn vrouw Monique niet meer.
Tjokro gaat naar de chinees aan de overkant (Palm Palace) en vraagt aan Li Fong of hij op
zijn vrouw wil letten. Vier dagen later komt Tjokro terug uit Frans-Guyana en gaat eerst
bij de chinees langs. Li Fong zit helemaal in het gips, verband, krammen en pleisters. Wat
is er gebeurd? Vraagt Tjokro. Li Fong vertelt:
Ik op jouw vlouw letten. Ik zie jouw vlouw met buulman Aniel (hindoestaanse man). Buulman
gaat mee naal binnen. Ik klim langs legen pijp om in slaapkamel te kijken. Vlouw is naakt,
buulman is naakt. Vlouw gaat op bed liggen, buulman gaat bovenop. Li Fong ziet wippie.
Buulman komt klaal en laat vlouw los. Vlouw komt klaal en laat man los. En Li Fong komt
klaal en laat legenpijp los."

HINDOESTAAN

Hoe noem je een hindoestaan die op ijs zit?
Koel-diep singh Hoe noem je een hindoestaan die bal breuk heeft? Prity-paal singh Hoe noem
je een javaan die een brommer rijdt?
Bromfiets-min Hoe noem je een javaan die een das draagt? Tjokkro-min Hoe noem je een
javaan die steelt? Soemita

VERKOPER

Een verkoper van afwasborstels rijdt over de gravenstraat en ziet daar een non lopen dus
hij draait zijn raampje open en vraagt aan die non de weg. Zij steekt haar hoofd door het
raam,de verkoper draait het raam snel dicht en stapt uit de auto. Hij gooit haar habijt om
hoog en pakt haar van achteren. dan zegt hij wij verkopers hebben zo onze trucjes! Dan
doet de non haar pruik af en zegt: WIJ MONNIKEN OOK.

DOMINEE

Een dominee houdt een donderpreek zegt aan het einde van zijn pree dat hij volgende week
zijn preek houdt over liegen! En als ondersteuning vraagt hij de gemeente om
Lucas 25 vers 12-16 te lezen. De volgende week staat dezelfde dominee er weer en
begint zijn preek. Maar voordat hij zijn preek begint, vraagt hij: "Wie heeft er Lucas 25
vers 12-16 gelezen? Er komen zo'n 60-70 vingers de lucht in. Dan deelt de dominee
mede dat Lucas maar 24 hoofdstukken heeft!

CORONIAAN

Een coroniaan gaat naar een winkel en vraag hoeveel een t.v. kost. De verkoper zij aan hem
van ik verkoop geen spullen aan coronianen.
Toen dacht die man van omdat ik zo aan hebt praat hij zo ,dus hij ging naar een winkel en
kocht een dure nike pak en kwam terug naar die zelfde winkel en vroeg het zelfde weer.
Toen zei die verkoper weer van ik verkoop geen spullen voor coronianen. Die coroniaan
dacht van het moet aan mijn kleding liggen dus hij ging naar een andere winkel en kocht
een armani pak en kwam weer terug naar die winkel en vroeg het zelfde weer. De verkoper
zei weer ik verkoop geen spullen aan coronianen.Toen vroeg die man maar hoe
weet u zo goed dat ik van coronie bent, toen zij die verkoper omdat het geen t.v. is maar een microwave

POSTKANTOOR

In Nederland gaat een Surinaamse man een postkantoor binnen. Hij wil eentelegram
opgeven. Zo gezegd zo gedaan. De naam is toch gratis he? Vraagt hij. Inderdaad meneer.
antwoordt de loketbediende. Mooi zo, zegt de surinaamse man, dan wil ik alleen mijn naam
op het telegram zetten. Loketbediende; Dat kan meneer, zegt u het maar. Ik heet:
Bengisteravondgoedaangekomen.

SOEMOHARDJO

Op een dag loopt Soemohardjo op de markt.
Tot zijn grote verbazing ziet hij daar een man bananenzaden verkopen en omdat
Soemohardjo nogal nieuwsgierig van aard is loopt hij op deze man af en vraagt waar de
bananenzaden voor dienen. Nou zegt de verkoper, Als je een week lang elke dag
bananenzaad eet danwordt je aanzienlijk slimmer. Dit bevalt Soemohardjo wel en om
die reden koopt hij 7 bananenzaden. Dat is dan 49000 gulden zegt de verkoper. Na wat
aarzelen koopt Soemohardjo toch de zaden.
Na die week komt hij erachter dat hij beet genomen is, immers bananenzaden bestaan
helemaal niet. Dus hij terug naar die verkoper.
Je hebt me gewoon opgelicht met die bananenzaden van je" zegt hij tegen de
verkoper. Zie je nou dat je slimmer geworden bent, vorige week had je dat nog niet in de
gaten zegt de verkoper. Verrek je hebt gelijk zegt Soemohardjo, doe mij nog maar 7 van
die bananenzaden!

PRESIDENT

De president van Nederland, Amerika en Suriname mogen een vraag aan God stellen.
Dus Bush gaat naar God toe en vraagt aan God wanneer gaat het goed met het
Amerikaanse economie? Antwoordt God over 40 jaar helemaal geen zorgen. Bush begint te
huilen en zegt: dat maak ik niet meer mee.
Even later is Wim Kok aan de beurt en vraagt:
Wanneer gaat het goed met de Nederlandse economie? Antwoordt God: over 80 jaar
helemaal geen zorgen. Kok huilen en zegt dat maak ik niet meer mee. En als laatste is
Venetiaan aan de beurt en vraagt: Wanneer gaat het goed met de Surinaamse economie?
Toen begon God te huilen en zegt: dat maak ik niet meer mee!

COLAKREEK

Op Colakreek zit een dronken man tegenover een hele lelijke vrouw. Zegt de dronken man
tegen de vrouw: Nou,nou, wat ben jij lelijk zeg!
De vrouw vervolgens: en wat ben jij dronken!, waarop de dronken man zegt: Dat kan wel zijn,
maar dat is morgen weer over!

GULLIT

Ruud Gullit en Tatjana zitten in de trein tegenover elkaar. Dan pakt Gullit een propje
papier en gooit dat tegen de tieten van Tatjana: 1-0 zegt Gullit. Kort daarna gooit
Tatjana een propje bij Gullit tegen zijn kruis:
1-1 zegt Tatjana. Zegt Gullit: Nee, was PAAL.

WIJDENBOSCH

President Wijdenbosch wil de economie stimuleren en heeft aangekondigd dat
iedereen moderne huishoudelijke apparatuur moet kopen. Iedereen werkt goed mee en de
verkopers worden een beetje overmoedig.
Komt de vertegenwoordiger in stofzuigers langs bij een mooi huisje in Sarramacca. Hij
klopt netjes op de deur. De vrouw des huizes doet open. De vertegenwoordiger, die zijn vak
verstaat, groet beleefd en begint meteen met zijn verkooppraatje. Dag mevrouw, ik ben
vertegenwoordiger van hele goede stofzuigers
die zuigen echt alles, maken alles schoon. En om het te bewijzen, maak ik nu uw vloer even
vuil. De vrouw wil nog wat zeggen maar krijgt de kans niet. De vertegenwoordiger gooit snel
een hele doos met vuiligheid over de grond en zegt: Met mijn stofzuiger maak ik dat weer
helemaal brandschoon. Ik garandeer u: elke korrel die blijft liggen, eet ik persoonlijk van
de vloer. Zegt de vrouw boos: Nou begin dan maar vast te eten, want we hebben geen electriciteit.

SOFT

Waarom drinken mensen van coronie geen groene soft? Omdat ze denken dat het nog niet rijp is.

Mehek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 12:24   #2 (permalink)
Sangam Silver Member

Leeftijd: 21
...::SaNgEeTa::... is off the scale
Standaard

Because I Did It.. And I Found You...
...::SaNgEeTa::... is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2006, 23:00   #3 (permalink)
Sangam Silver Member

*pyaar_angel* is off the scale
Standaard

I thought you would hate me
if I told you
I still love you..
I miss you
I never should have let you go..

Now i'm glad i told you
'cause now you have made me
the happiest girl in the world
YOUR girl
*pyaar_angel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2006, 15:46   #4 (permalink)
Sangam Silver Member

KaraN23 is off the scale
Standaard

bij sommige lijkt t alsof bouterse is vervangen door jantje.......

maar voor de rest..

hawuiawhuahuwhawuhw

what else...?
KaraN23 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2006, 19:19   #5 (permalink)
Sangam Silver Member

Leeftijd: 22
sweet_baby_love is off the scale
Standaard

sweet_baby_love is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2006, 12:48   #6 (permalink)
Sangam Gold Member

Poes's schermafbeelding

Poes is off the scale
Stuur een bericht via MSN naar Poes
Standaard

SexyHexy mijn bitiya!
Poes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 14:22   #7 (permalink)
Sangam Silver Member

Leeftijd: 29
Ayrish is off the scale
Stuur een bericht via MSN naar Ayrish
Standaard

Ayrish is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 15:47   #8 (permalink)
Sangam Lover

Leeftijd: 26
*Beertje* is off the scale
Standaard

Oud 14 december 2006, 16:41   #9 (permalink)
Sangam Lover

-Sharon- is off the scale
Standaard

niet allemaal, maar de meeste zijn lachen!!
-Sharon- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2006, 10:43   #10 (permalink)
Sangam Silver Member

Leeftijd: 24
*Sanju* is off the scale
Standaard

Aankhon mein Doob jaane ko
Hum Beqaraar baithe hai
Ek pal mein sab Lutaane ko
Uspe hi yaar Baithe hai

Barson se ek Chehraa Dil mein rehta hai jo yaar
Shaayad kahin Usko hai hamaara Intezaar
Haai re haai, kya Kahe jab dekhe Woh
Bharke Aankhon mein Pyaar

*Sanju* is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmarks

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten