Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Majinstar Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeliciouszLady Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Majinstar Ik vraag me af waarom hindoestanen alleen een gre hebben ? Blanken komen toch ook vooruit zonder of met een gre.
Misschien moet je maar gaan veranderen in je denkwijze door beter te leven ( goed zijn voor anderen ), beter je best doen ( op school of werk ), genoegen nemen met wat je hebt of krijgt ( niet materialistisch zijn ). | Helemaaall mee eens. 
Ik vraag me ook altijd af waarom hindoestanen gelijk naar de pandit grijpen bij problemen.
Bijv. als er in een echtelijke huis ruzies zijn...dan moet hun huis nagekeken worden omdat er negatieve energie is, of dat er iets is wat hun ruzie laat maken..of als hun kind ziekjes is(hoogstwaarschijnlijk een griepje) gaan ze ook al rennen naar de panit..Ik zal dat nooit begrijpen hoor..... | Waarschijnlijk zijn dit de simpele zieltjes. Ze denken dat het altijd aan andere ligt, terwijl ze geen gezond verstand / opvoeding hebben gekregen om te denken dat het probleem ook binnens huis kan zijn. Domme mensen ( uitzonderingen nagelaten ). |
Ja precies, ik had gehoopt dat de nieuwe generatie wat slimmer daarin was en leerden om logisch te beredeneren...maar ik denk dat het er niet in zit.