Re: Kaash.. mere hote Priya: jij haat mensen die te laat komen, je haat mensen die te vroeg komen, mensen die tegen je aanbotsten, je haat sorry.. je haat geen sorry.. Radjeev, je zit gewoon vol haat!
Radjeev wist dat mensen liefhebben geen zin had, je ging toch dood.. Waarvoor zou je dan nog van iemand moeten houden? Het had geen nut.. mensen komen en gaan..
Maar niet alleen Radjeev wist dat het leven niks waard was.. Ook Reshma worstelde elke dag met haar leven..
Het leven is niks waard, mensen gaan en komen..
Het leven is moeilijk, in de tijden van pijn en verdriet..
het leven is elkaar liefhebben, behalve als die gene je verlaten heeft..
Het leven is soms ingewikkeld, vooral als je het niet begrijpt..
''Soms denk ik terug aan de tijden waarin we gelukkig waren, Papa Mama en didi (zus).. dat jullie me lief hadden.. maar de tijden zijn nu verleden tijd.. De tijd die achter me ligt.. maar jullie zal ik nooit vergeten
Ab judaa hoke bhi .. hum saath saath hai har dam..tum log jahaan bhi rahoon tum log kahin bhi hoon.. tum log yaad saath hai.. main pooja karti rahoongi har dam.. fanaa ho sabhi dooriyan , '' ( Ook al zijn we gescheiden.. We zijn voor altijd samen.. waar jullie ook verblijven, waar jullie ook zijn.. jullie herinneringen draag ik bij me. Ik zal bidden.. Ik zal altijd bidden dat al deze vertes zullen vernietigd worden).. Dacht Reshma terwijl er tranen over haar wangen rolden, tranen van verdriet.. tranen van woede..
__________________ phirta rahoon dar badar
milta nahi tera nishaan
hoke judaa kab main jiya
tu hai kahaan main kahaan teri yaadon mein khoya rehta hoon |