Los bericht bekijken
Oud 5 april 2010, 15:57   #6 (permalink)
Rajamuffin Man
Sangam Lover

Rep kracht: 0
Rajamuffin is an unknown quantity at this point
Standaard Re: Zware oplichterij HindiLounge

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JaXx1 Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rajamuffin Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JaXx1 Bekijk bericht
Koop me kaartjes bij Govinda Den Haag, wil naar binnen met me vrienden.. zeggen ze: "sorry, maar 1 kaartje is nep!". Ik dacht WTF!?! Ik zeg: "onmogelijk, ik heb ze bij JULLIE 'officiële' verkooppunt gehaald, met Govinda stempel en al". Uiteindelijk waren we toch genoodzaakt een nieuw kaartje te kopen en ik zou bij Govinda me geld terugkrijgen. Mooi niet dus, want Govinda ontkent natuurlijk alles.

Verder zag ik een jongen bij de bar wiens muntjes geweigerd werden omdat ze oud of nep waren, terwijl ik hem 5 min. daarvoor nog bij de muntenkassa zag staan.

Ik ben op zoek naar meer mensen die dit probleem hadden met kaartjes en/of mensen wiens eerlijk gekochte muntjes geweigerd werden, die hun drankjes moesten inleveren of iets dergelijks. Let me know, want met genoeg aanhang wil ik hier een zaak van maken.
Waaruit maakte ze op dat 1 kaartje nep was? De kaartjes waren toch precies hetzelfde?
Die gozer bij de deur zei dat het 'neppe' kaartje geen verdikt HL embleem had. Dat zei hij eerst ook over de andere 2 kaartjes die ik had. Toen checkte ik zelf, zei hij 'oh nee, deze zijn goed, die andere is nep'. Kaartjes zagen er exact hetzelfde uit en een Govinda stempel lijkt mij voldoende om het te accepteren. Toen ik vroeg om garantie dat ik me geld terugkrijg, kon hij ineens niks voor me betekenen.
Je kan sowiezo Govinda hier op aanspreken. Hun zijn het verkooppunt. Maar bewijstechnisch gezien zal je uiteindelijk niet veel kunnen doen als je er niet met hun uit komt.
Rajamuffin is offline   Met citaat antwoorden