Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Majinstar Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoop sorry hoor mij mezelf bekeren tot hindoe hahahha vriend als jij bent nou een schande voor je geloof zo belachelijk als jou gedragen en zonder een geloof te kennen behalve wat je op internet of op het nieuws hoort te beoordelen want jij zal zeker niet werken dan bekeerd niemand zich weet wat respect is zodra je dat weet dan moet je je advertentie plaatsen voor je werving.
hindoeisme is toch een liefde volle geloof nou aan jou is niks liefdevols aan te merken ik ken genoeg hindoe mensen maar die zijn niet zo ziek als jij het zijn gewoon mensen net als moslims.
JIJ bent kinderachtig JIJ ben klein zielig en JIJ bent zeker een heel onwetende dwaas
jou manier van aanpak belachelijk kijk maar uit dalijk stuurt Krishna jou naar de hel
het is de schuld van jou soort mensen waardoor er oorlog is en je email adres moet je veranderen in waldois@veryziekko.nl
groetjes | Kijk wij hindoes reageren altijd begripvol, maar jullie moslims kunnen dat niet. Dit zit in het geloof, omdat bijna elke moslim zo reageert. Onthoud maar 1 ding goed. Het hindoeïsme is de eerste religie aangenomen door de mensheid op aarde en de Islam de jongste.
Beantwoord mijn vraag: Waarom denk jij dat allah Aarde heeft gecreeërd als het Hindoeïsme met zijn goden al vele eeuwen eerder is erkend ?
Jij en je moslim volgelingen geloven alleen maar in gebakken lucht.  |
ach man hou toch op met "wij hindoes" en "jullie moslims". Hoezo durf je namens alle hindoes te spreken?
Citaat:
|
Kijk wij hindoes reageren altijd begripvol
|
vervolgens zeg je:
Citaat:
|
Jij en je moslim volgelingen geloven alleen maar in gebakken lucht.
|
tjah.. lekker begripvol..
En als je dewanands uitspraken ook "begripvol" vind, weet ik niet van welke planeet je komt.
Hou toch gewoon op met dat kinderachtige generaliseren.. Begin maar eerst jezelf als individu te zien ipv een deel uit een groep
ps. ff ter info: Ook het Hindoeïsme kent maar 1 God.