Discussie: Tellen?
Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2009, 11:45   #57 (permalink)
HINDUSTAN Man
Sangam Silver Member

Rep kracht: 0
HINDUSTAN is an unknown quantity at this point
Standaard Re: Tellen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrUiFjE Bekijk bericht
daar ben ik dan weer
k was btje druk met verhuizen inrichten klas enzo
dan kijk je eve nie meer op sangam hahahah
zal ook wel weer véél minder worden na dit wkend
dan zijn de 6 weken voorbij en mag ik weer aan de slag
was vd week mn klas wezen inrichten
dan zit je er zo weer in
alsof je niet eens 6 weken vrij hebt gehad
maar goed het maakt je ook wel weer gelijk nuchter
alleen het vroege opstaan
daar zal ik de komende periode wel last van hebbe
al ben ik al geen langslaper en al helemaal geen vaste slaper
wat op zich ook wel irritant is want zo ben je in t midden van de week super gaar aan het worden en dan moet je nog een halve week..en in wkend wil je ook nie vroeg naar bed
allemaal lastige dingen

ben trouwens elk jaar weer benieuwd wie er wel of niet verschijnen op zo een eerste schooldag
nu wat meer dan voorheen omdat een bepaalde ouder al 5 voorgaande scholen heeft gehad en het nu ook weer heet onder dr voeten heeft en al een jaar lang gilt dat ze dr zoon er af haalt
nou guess what na een jaar zit ie nog steeds bij mij
en er is ook geen enkele school die denkt m aan t nemen
maar goed
zo zijn er wel meer dingen

k ga zo de 1e vergadering krijgen
dan krijgen we denk ik wel wat te horen over de mex griep en hoe we er mee moeten omgaan
k weet wel dat mn desinfecteren flesje en voldoende zeep in de klas aanwezig zijn
k ben me het al bewust maar nu zal ik er nog bewuster mee om moeten gaan
k ben namelijk in al die jaren onderwijs nog geen enkele keer ziek geweest en k moet dat wel voort kunnen zetten natuurlijk
well let me see
k heb nie zo heel veel te vertelle
dus wens ik je alvast een fijn wkend
ciaozzz

k heb nu 390 punte...ben benieuwd wat de next time zal zijn
Nou...hiermee ga ik er van uit dat je het volledig voor 100% eens was met mijn vorige posting

Ik ben zelf een nachtmens. Ik hou van de nacht. IK ben totaal geen ochtendmens. Mensen die een half uur van tevoren op werk zitten te kletsen, ik slaap dat half uurtje liever uit.
Ik was vroeger best wel fanatiek op werk, maar op een gegeven moment als je een paar keer stank voor dank krijgt voor je inzet en je goodwill, ga je dat temperen en i.p.v. het anderen makkelijk te maken, ga je in de eerste plaats aan jezelf denken.
Dus nooit meer overwerk, nooit meer zomaar een extra klus, nooit meer iets van jezelf opofferen voor het bedrijf...behalve als het expliciet beloond wordt.

Maar daar heb ik allemaal geen last van waar ik zit. Ook niet van vroeg opstaan. Ik was de afgelopen week 13.15 thuis op zijn vroegst, op zijn laatst 17.15. En de vertrektijd van huis is altijd na 08.00, soms vertrek ik 09.00.
Ben in gemiddeld 15 min. op werk. En dan ga ik andere vestigingen bezoeken en rij als ik klaar ben direct naar huis. En je salaris loopt gewoon door voor 40 uur. Nou..ik vind het prima.
Vroeger zou ik me daar schuldig over voelen, nu allang niet meer.
Want ook hier zie ik hoe ze werknemers naaien.

Nog geen vakantie gehad. Ja een lang weekendje in april. Geen plannen. Ik wil Suriname, maar aan de andere kant heb ik er geen haast mee...en kan het ook ergens anders zijn.
Ik ga nooit in de zomer op vakantie. Zomers wil ik hier genieten, en werken tijdens de zomervakantie is helemaal ideaal: tenminste: ik heb altijd in die hoek gezeten dat het dan extra rustig was.
Als ik ga, dan ga ik naar een warm land als de zomer hier al duidelijk voorbij is. Ik ben wel tevreden over deze zomer trouwens...
Ik heb 27 vakantiedagen nog. Die ik allemaal mag meenemen. Mijn chef is de makkelijkste ooit. Vindt alles best. Ook als ik bijna tegen de eerste koffiepauze aan kom kakken. Maar: ik meld me (net als jij) nooit ziek.. Al is hij er niet...(en da's nogal vaak), ik werk volledig autonoom door.

Jij bent echt hartstochtelijk betrokken bij wat je doet, en het laat je nooit helemaal los. Leuk om die passie te zien. En je scheidt bepaalde zaken toch best goed...alleen had ik persoonlijk niet 6 weken in mijn vakantie besteedt aan het inrichten van een school, al is het mijn werkplek. Heeft te maken met wat ik al eerder zei: ik zal nooit meer 1 seconde van mijn vrije tijd opofferen aan mijn werk, behalve als het ook betaald.
Maar je bent dus zeker wel een aanpakkende vrouw. Pas je wel op voor je heksennagels?:)

We kregen van werk ook allemaal zo'n domme Mex.griep waarschuwingsbrief dat we onze handen vaker moesten wassen enzo. Gelijk in de prullebak.
Weet je; shit happens. Of niet.
Ik ken teveel mensen die gewoon hun hele leven maar deden wat ze wilden en nooit wat overkwam, en mensen die hun hele leven rekening hielden met alles die de ene na de andere pech en ziekte over zich heen krijgen, om me druk te gaan maken over dat soort dingen.
Helpt totaal niet, je trekt juist datgene aan waar je zogenaamd voorzichtig voor bent..

Ja ok, voor die smerige kindertjes moet je wel zeep hebben.
Als ik met mijn nichtje op pad ga..God dat is echt een smeerlappin. Plukt altijd met 2 handen van alles uit haar eten. Of het nou daalbhaat is of vla met aardbeien. Zelfs de paneer plukt ze van de vissticks.
Echt....eten als een barbaar doet ze. De helft op d'r kleren.
Met haar aandacht op 10 dingen tegelijk. Maar je verveelt je nooit!
En het is een echte snottebel. Vooral in koud weer, als ze dan een beetje verkouden is.
Zodra ze van buiten naar binnen komt, komt er werkelijk liters snot uit. Ik wist voor haar bestaan niet dat er zoveel snot uit een klein meisje kon komen. En nog stiekeme scheten laten die nog geweldig stinken ook. En lachen dat ze dan doet...ze komt niet meer bij! Ondanks dat wij proberen serieus en quasi streng proberen te vertellen dat zoiets echt niet kan...maar ze bespeurt iedere geringste vorm van het feit dat je toch inwendig moet lachen

Nou, na dit weekend dus aan de bak voor jou. En minder op Sangam..net nu ik je leuk begin te vinden
Ik merkte het de afgelopen week: je ziet de parkeerplaatsen in de wijk al weer uitpuilen waar ze tijdens de vakantie heerlijk leeg waren... Je merkt het drukker worden op de weg...opeens moet je weer rekening houden met die en die file... Dus dan weet je weer dat de tropentijd voorbij is!

Aan de sjllaggg!

Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 22 augustus 2009 om 11:51
HINDUSTAN is offline   Met citaat antwoorden