Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rajamuffin Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aslam Bhai Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aslam Bhai Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aslam Bhai oh ja inderdaad. de film perfume bevatte inderdaad wat homoseksuele geaardheid. gast, dat jij zit te wachten op gay movies, vind ik prima. but don't judge the movie until you've watch it. |
Ik heb ook geen inhoudelijk oordeel over de film uitgesproken. | mooi zo, dan lijkt me jouw reactie omtrent sacha's nieuwe film hier niet gepast. | Omdat? | omdat je verwijst naar gay movies ('nu we het toch hebben over gay movies'). perfume betreft geen gay film. dat heb ik hierboven ookal sarcastisch neergelegd. ik zei ook niet te oordelen zonder dat je de film gezien hebt, jij komt dan met een reactie dat je inhoudelijk geen oordeel uitgesproken hebt; waar slaat jouw reactie dan op? |
Alles wat een beetje riekt naar gay = gay. Daar horen jou film en Brüno ook bij. Het zijn van een gay film wil nog niet zeggen dat deze slecht, danwel goed zijn. |
dat is dus wat ik je net zei. don't judge until you watch. jij oordeelt al n.a.v. jouw 'riekingen naar gay', ik zou zeggen watch the movie. natuurlijk zegt een gay film niet of de film goed danwel slecht is, ik weet niet waar jij deze uitspraak opeens vandaan haalt?