Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2009, 15:58   #125 (permalink)
HINDUSTAN Man
Sangam Silver Member

Rep kracht: 0
HINDUSTAN is an unknown quantity at this point
Standaard Re: Afc Ajax Amsterdam Topic

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrUiFjE Bekijk bericht
jammer genoeg vind ik het vreselijk dat chelsea voor staat!
Well..dan ben je nu iets blijer waarschijnlijk:)

Heeft iemand Drogba gezien na afloop?

Dit gaat een gigantisch staartje krijgen. Want Hiddink heeft al te kennen gegeven dat hij achter hem staat.
Achter Drogba, en achter het vermoeden van Chelsea dat deze game gefixed is door de FIFA om niet een all-English finale te krijgen, en om het feit dat een van de bobo's vooraf de uitspraak had gedaan dat het wel leuk zou zijn dezelfde finale als vorig jaar te krijgen, tussen ManUnited en Barca..
Chelsea is groot. Maar de mening van Hiddink telt zo mogelijk nóg zwaarder.
Wordt vervolgd...

(let niet op de subjectieve blogtekst, check the clip, Drogba helemaal over de rooie)
VIDEO: Drogba rant - It’s a fucking disgrace! | Duncan Oldham

-------------------

Een aanvulling op van Basten: hij heeft zichzelf de schuld gegeven en geuit dat hij zichzelf niet die kwaliteit toedicht die nodig is om Ajax uit het slop te trekken.
Wat ik in mijn tekst hierboven vermoedde, (dat hij zelf tot een bepaald inzicht is gekomen over hemzelf), is dus gebleken.
Dat vind ik wel voor de persoon van Basten pleiten.
Er zijn maar weinig verantwoordelijken die bij een falen de hand in hun eigen boezem steken zoals hij het gedaan heeft...

Maar het is zeker ook de organisatie bij Ajax die op de schop moet. 10 trainers verslijten in bijna evenzoveel jaren is natuurlijk niet het toonbeeld van een goede organisatie.
Daar is zowel vriend als vijand het over eens.

Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 7 mei 2009 om 16:02
HINDUSTAN is offline   Met citaat antwoorden