Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desi Girl  good for you! Andddd good choice!  |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jade Hahahaha! Die is goed AjiNn :)
Ghajini is wel een goede keus ja.
Voor je tweede keer zijn er genoeg mogelijkheden.
Probeer eens de klassieker onder de chickflicks: Kuch Kuch Hota Hai  |
Dat is toch een zwijmel zwijmel huil huil liefdes film?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R3sh Chase... is et echt aan te raden? Ook aan mij, die er een hekel aan heeft als hollywood film remaked worden in bollywood films?
Je moet dan wel Memento gezien hebben wil je een antwoord kunnen geven.....  |
Ik weet niet of het aan te raden is voor jou.

Ik heb Mementro pas gezien nadat ik jou screenshot in het spelletje had gezien en dat was echt een goede film. Ghajini was vermakelijk, mede omdat ik hem keek op een dag waarop ik totaal niks te doen had. Ik had hiervoor ook nooit een Bollywood film gezien, alleen flitsen van als me moeder ooit een film keek, en heel heel vroeger hele oude films waarin Amitabh Bachan nog geen grijs haar had waarnaar ik verplicht moest kijken van me moeder omdat ik anders zou klieren met me broertje (waarbij we toen het gevoel hadden dat we naar een saaie documantaire keken omdat we er geen moer van snapte).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SexyHexy ajinnder lieverd ik raad je af om KKHH te kijken want jij gaat kotsen... tis geen film voor jouw....
Ghajini was idd wel goed.... behoorlijk wreeddadig....
hmm misschien is Race iets voor jouw  |
Race? Ik zal eens een keer opzoek gaan naar die film en kijken of het wat voor mij is.

Btw. hoe weet je mijn smaak en/of wat ik leuk vind? Something you want to tell me?