Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2009, 16:41   #9 (permalink)
HINDUSTAN Man
Sangam Silver Member

Rep kracht: 0
HINDUSTAN is an unknown quantity at this point
Standaard Re: Anna Kournikova of Adriana Lima?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svasti Bekijk bericht
nou, met dat laatste ben ik het niet eens. Ik vind ook dat Indiase vrouwen vaak bloedmooi zijn, maar er zijn genoeg andere vrouwen die bijv. aishwarya rai, sushmita sen, priyanka chopra etc toch overtreffen.

Maar over die neppe borsten.. borsten hoeven niet op alle foto's even groot eruit te zien he. Hangt ook af van wat je aan hebt. Een push-up bh kan je borsten er heel anders laten uitzien : p En géén bh ook..
Ik had het niet eens specifiek over bekende vrouwen. Vrouwen op straat zijn de knapste van allemaal.
Er is altijd een mooiere, Svasti, maar er zijn er maar weinig mooier dan een Hindoestaanse vrouw.
Er zijn er ook weinig die je meer hoofdpijn kunnen geven, maar bij de kip hoort nou eenmaal het ei he

Over de uitleg over de vrouwelijke borsten: bedankt Svasti, er ging een wereld voor me open
Ik vind de outline van de borsten van de bovenste bikinifoto van Kournikova er verdacht nep uitzien.
Vergelijk het eens met de outline op de foto pal eronder..
Voordat ik mijn eerste posting plaatste, deed ik ff een snelle research op internet.
Er is een tijd geleden al een levendige discussie aan de gang over de borsten van Kournikova en een vermeende vergroting ervan, zag ik.
Voor de rest verdiep ik me niet teveel in dat soort geroddel, maar dit als additionele info voor mijn eigen waarneming.
Zelf ontkent ze het. Nou...in de praktijk betekent dat meestal for sure dat ze er iets aan heeft lopen doen, behalve als ze zwanger zou zijn, maar dat is ze niet.

Laatst gewijzigd door HINDUSTAN : 18 maart 2009 om 16:44
HINDUSTAN is offline   Met citaat antwoorden