Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ishana22 Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiler Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ishana22 Ik ben net 2 maanden geleden gestopt met mijn studie deeltijd. En dat terwijl ik in mijn laatste jaar zat.Ik vond er eigenlijk vanaf het begin al niets aan en mijn interesse in de opleiding werd steeds minder!!Ja ik weet het, het is zonde dat ik aan het eind van mijn studie ben gestopt maar ja.
Ook ik twijfelde of ik wel in mijn vakgebied wilde blijven!!Plots had ik besloten om een hele andere kant op te gaan!Dat was wat inpulsief voor mijn doen. Ik ben gewoon gaan kijken wat ik verder nog meer kon gaan doen in mijn vakgebied wat me wel leuk leek.
Zoals anderen al beschreven ik denk dat iedereen wel een keer op het punt staat om te switchen.Denk goed na wat je wilt en he je verder wilt.... | en wat wil je nu gaan doen dan  | Ik wilde eerste de juridische kant op maar blijf toch binnen de gezondheidszorg werken.
Ik ben bezig binnen een groot medisch centrum, revalidatiekliniek, dermatologisch centrum en kliniek voor mensen met persoonlijkheidsproblematiek doelgroep jongeren.
Allemaal hele verschillende dingen!!whahaha.
Hety liefst zou ik alles willen doen amar ja.Als ik al mijn gesprekken heb gehad kan ik een beterer keuze maken.
Ben het onregelmatig werken zo zat!!!!Werk nu binnen de geestelijjke gezondheidszorg en het is zo fucking onregelmatig!!Ppfff . Dat wil ik niet meer.
Any ways er is werk zat binnen de gezondheidszorg  |
Zo dan, je kan best nog wel veel kanten op zo te lezen, is wel beter toch. Misschien kan je eens in de zoveel jaar iets anders daar gaan doen of werkt het niet zo?
Wat ik wel weet is het dat het heel dankbaar werk ik...
En ja zeker in deze tijd zit je goed! In de gezonheidszorg is er altijd te weinig personeel dus je hoeft niet bang te zijn dat je nu je baan verliest.
Die onregelmatige werktijden lijken me ook niets maarja ik denk dat alle banen wel minpunten hebben....